TRENING: Sprzedaż magnetyczna
Po skończeniu kursu uczestnik:

DLA KOGO:
- Specjalistów, Menedżerów Sprzedaży, którym zależy na budowaniu zyskownych relacji z klientami.
- Wszystkich tych, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w nowoczesnej sprzedaży.
- Specjalistów i menedżerów, którzy chcieliby zwiększyć swoją motywację, satysfakcję z pracy sprzedażowej.
Co to jest? Dwudniowy intensywny warsztat, który pozwala uczestnikom:

Prowadzący: Andrzej Domagała
Jestem obecny na rynku szkoleń od ponad 16 lat. Wspomagam rozwój swoich klientów poprzez dokładną analizę ich potrzeb i odpowiednie dopasowanie oferty. Przykładam duża uwagę do poznania sytuacji firmy, określenia jej potencjału i możliwości. Dopasowuje narzędzia do wielkości organizacji. Nie tylko doradzam, ale też czynnie angażuje się we wdrożenie i aktywnie pomagam osiągnąć założone cele.
Pracuje z ludźmi i dla ludzi…
Swoje umiejętności negocjacyjne doskonaliłem na Harvard University. Nie tylko dlatego, że to jedna z najlepszych uczelni na świecie. Tak jak jej założyciele uważam, że w życiu ważna jest prawda, dlatego tam właśnie doskonaliłem swoje umiejętności negocjacyjne.
Program

dzień pierwszy
∙ analiza rynku – aktywny prospekting ∙ zasady budowania partnerskich relacji z klientami ∙ rozpoznanie sytuacji klienta ∙ typowanie celów klientów ∙ budowania zaufania i lojalności w sprzedaży ∙ reagowanie na nielojalne zachowania klientów.
dzień drugi
Budowanie wiarygodności w kontaktach z klientami ∙ Perswazja i wywieranie wpływu w sprzedaży ∙ Wykorzystanie „historii sukcesu” i „budowania opowieści” ∙ Siła psychologiczna w sprzedaży ∙ Reagowanie na sytuacje kryzysowe w sprzedaży ∙ Finalizowanie sprzedaży ∙ „Odświeżanie” zalegających ofert.


Po ukończonym kursie
Uczestnicy otrzymują:
- Komplet materiałów (prezentacja w formacie pdf, materiały zawierające teksty źródłowe odnoszące się do omawianych zagadnień, linki do literatury, skrócone materiały – praktyczny przewodnik do prowadzenie rozmów handlowych z klientami).
- Certyfikaty potwierdzające gotowość do stosowania narzędzi sprzedaży.
Firma otrzymuje:
Raport opisujący m.in.: osiągnięcie założeń kursu, wskazówki ułatwiające wdrożenie nowych umiejętności, sposobów pracy.
.