Skip to content

TRENING: Sprzedaż magnetyczna

Po skończeniu kursu uczestnik:

Będzie wiedział jak efektywnie przygotować się do sprzedaży korzystając z narzędzi nowoczesnej sprzedaży np. mapa empatii klienta, punkty styku klienta, mapa podróży klienta.
Będzie potrafił rozbudzić zainteresowanie klienta m.in. poprzez wykorzystanie odwołań do informacji o celach innych klientów, danych rynkowych, dotychczasowych działań klienta.
Będzie znał metody zwiększania swojej wiarygodności w prezentacji handlowej;
Będzie znał sposoby radzenia sobie z roszczeniami, wątpliwościami i obiekcjami klienta.
Będzie wiedział jak aktywnie wpływać na zamknięcie transakcji.
traintrend-ikona3

DLA KOGO:

  • Specjalistów, Menedżerów Sprzedaży, którym zależy na budowaniu zyskownych relacji z klientami.
  • Wszystkich tych, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w nowoczesnej sprzedaży.
  • Specjalistów i menedżerów, którzy chcieliby zwiększyć swoją motywację, satysfakcję z pracy sprzedażowej.

Co to jest? Dwudniowy intensywny warsztat, który pozwala uczestnikom:

Zwiększyć wiarygodność i wzmocnić wizerunek w kontaktach z klientami;
Lepiej rozumieć oczekiwania i wymagania klientów;
Budować partnerskie relacje ukierunkowane na maksymalizację korzyści sprzedażowo-zakupowych;
Skuteczniej wpływać na decyzje klientów.
traintrend1

Prowadzący: Andrzej Domagała

Jestem obecny na rynku szkoleń od ponad 16 lat. Wspomagam rozwój swoich klientów poprzez dokładną analizę ich potrzeb i odpowiednie dopasowanie oferty. Przykładam duża uwagę do poznania sytuacji firmy, określenia jej potencjału i możliwości. Dopasowuje narzędzia do wielkości organizacji. Nie tylko doradzam, ale też czynnie angażuje się we wdrożenie i aktywnie pomagam osiągnąć założone cele.

Pracuje z ludźmi i dla ludzi…

Swoje umiejętności negocjacyjne doskonaliłem na Harvard University. Nie tylko dlatego, że to jedna z najlepszych uczelni na świecie. Tak jak jej założyciele uważam, że w życiu ważna jest prawda, dlatego tam właśnie doskonaliłem swoje umiejętności negocjacyjne. 

Program

traintrend-ikona4

dzień pierwszy

∙ analiza rynku – aktywny prospekting ∙ zasady budowania partnerskich relacji z klientami ∙ rozpoznanie sytuacji klienta ∙ typowanie celów klientów ∙ budowania zaufania i lojalności w sprzedaży ∙ reagowanie na nielojalne zachowania klientów.

dzień drugi

Budowanie wiarygodności w kontaktach z klientami ∙ Perswazja i wywieranie wpływu w sprzedaży ∙ Wykorzystanie „historii sukcesu” i „budowania opowieści” ∙ Siła psychologiczna w sprzedaży ∙ Reagowanie na sytuacje kryzysowe w sprzedaży ∙ Finalizowanie sprzedaży ∙ „Odświeżanie” zalegających ofert.

traintrend-ikona2
certyfikat traintrend20190702

Po ukończonym kursie

Uczestnicy otrzymują:

  • Komplet materiałów (prezentacja w formacie pdf, materiały zawierające teksty źródłowe odnoszące się do omawianych zagadnień, linki do literatury, skrócone materiały – praktyczny przewodnik do prowadzenie rozmów handlowych z klientami).
  • Certyfikaty potwierdzające gotowość do stosowania narzędzi sprzedaży.

Firma otrzymuje:

Raport opisujący m.in.: osiągnięcie założeń kursu, wskazówki ułatwiające wdrożenie nowych umiejętności, sposobów pracy.
.