TRENING: Wyróżniająca sprzedaż przez telefon
Po skończeniu kursu uczestnik:
DLA KOGO:
- Specjalistów, Menedżerów Sprzedaży, którym zależy na budowaniu zyskownych relacji z klientami
- Wszystkich tych, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w nowoczesnej sprzedaży przez telefon
- Specjalistów i menedżerów, którym zależy na zbudowaniu profesjonalnego wizerunku firmy i jej usług w komunikacji telefonicznej.
Co to jest? Dwudniowy intensywny warsztat, który pozwala uczestnikom:
Prowadzący: Andrzej Domagała
Jestem obecny na rynku szkoleń od ponad 16 lat. Wspomagam rozwój swoich klientów poprzez dokładną analizę ich potrzeb i odpowiednie dopasowanie oferty. Przykładam duża uwagę do poznania sytuacji firmy, określenia jej potencjału i możliwości. Dopasowuje narzędzia do wielkości organizacji. Nie tylko doradzam, ale też czynnie angażuje się we wdrożenie i aktywnie pomagam osiągnąć założone cele.
Pracuje z ludźmi i dla ludzi…
Swoje umiejętności negocjacyjne doskonaliłem na Harvard University. Nie tylko dlatego, że to jedna z najlepszych uczelni na świecie. Tak jak jej założyciele uważam, że w życiu ważna jest prawda, dlatego tam właśnie doskonaliłem swoje umiejętności negocjacyjne.
Program
dzień pierwszy
∙ Wprowadzenie do treningu ∙ model AIDDAS w sprzedaży ∙ Doskonalenie wzbudzania uwagi u klientów – otwarcia rozmów ∙ mapa empatii klienta ∙ typowanie celów klientów ∙ Rozwijanie umiejętności kreowania zainteresowania klientów ∙ Rozwijanie umiejętności wzmacniania potrzeb klientów – warsztat użytecznych pytań.
dzień drugi
Budowanie wiarygodności w kontaktach z klientami ∙ Doskonalenie umiejętności skłaniania klienta do podjęcia decyzji i podjęcia działań ∙ Wykorzystanie „historii sukcesu” i „budowania opowieści” ∙ Rozwijanie umiejętności posługiwania się parafrazą handlową ∙ Zbijanie typowych i trudnych obiekcji ∙ Finalizowanie sprzedaży.
Po ukończonym kursie
Uczestnicy otrzymują:
- Komplet materiałów (prezentacja w formacie pdf, materiały zawierające teksty źródłowe odnoszące się do omawianych zagadnień, linki do literatury, skrócone materiały – praktyczny przewodnik do prowadzenie rozmów handlowych z klientami).
- Certyfikaty potwierdzające gotowość do stosowania narzędzi sprzedaży.
Firma otrzymuje:
Raport opisujący m.in.: osiągnięcie założeń kursu, wskazówki ułatwiające wdrożenie nowych umiejętności, sposobów pracy.