TRENING: Design Thinking w zespole (handlowym)

Po skończeniu kursu uczestnik:

Odkryje nowe pomysły i inspiracje w swojej pracy.
Przygotuje różnorodne wersje pomysłów i wybierze te, które najlepiej rokują.
Będzie potrafił skutecznie zaprezentować walory prototypu rozwiązania.
traintrend-ikona3

DLA KOGO:

  • Menedżerów, którzy chcą pobudzić ducha (sprzedaży) kreatywności w swoim zespole, firmie.
  • Handlowców, specjalistów, którzy chcą zwiększyć efektywność w rozmowach handlowych z klientami.
  • Wszystkich, którzy chcą czerpać większą satysfakcję ze swojej pracy.

Co to jest? 1-dniowy intensywny warsztat, który pozwala uczestnikom:

Wypracować nowe pomysły, inspiracje w sprzedaży, obsłudze klienta;
Spojrzeć na swój produkt, usługę, markę oczami użytkowników;
Zintegrować zespół;
Zmotywować się do działania.
traintrend1

Prowadzący: Andrzej Domagała

Jestem obecny na rynku szkoleń od ponad 16 lat. Wspomagam rozwój swoich klientów poprzez dokładną analizę ich potrzeb i odpowiednie dopasowanie oferty. Przykładam duża uwagę do poznania sytuacji firmy, określenia jej potencjału i możliwości. Dopasowuje narzędzia do wielkości organizacji. Nie tylko doradzam, ale też czynnie angażuje się we wdrożenie i aktywnie pomagam osiągnąć założone cele.

Pracuje z ludźmi i dla ludzi…

Swoje umiejętności negocjacyjne doskonaliłem na Harvard University. Nie tylko dlatego, że to jedna z najlepszych uczelni na świecie. Tak jak jej założyciele uważam, że w życiu ważna jest prawda, dlatego tam właśnie doskonaliłem swoje umiejętności negocjacyjne. 

Program

traintrend-ikona4

dzień pierwszy

∙ Wprowadzenie do treningu ∙ Mapa empatii klienta – słyszę, czuję i widzę jak klient ∙ Budowanie insightów użytkowników ∙ Diagnoza potrzeb i generowanie pomysłów ∙ Prototypowanie i testowanie ∙ Podejmowanie decyzji – wybór prototypów ∙ Prezentowanie prototypów ∙ Sesja pytań i odpowiedzi – optymalizowanie wdrożeń pomysłów.

certyfikat traintrend20190702

Po ukończonym kursie

Uczestnicy otrzymują:

  • Komplet materiałów (prezentacja w formacie pdf, materiały zawierające teksty źródłowe odnoszące się do omawianych zagadnień, linki do literatury).
  • Certyfikaty potwierdzające gotowość wykorzystania narzędzi Design Thinking.

Firma otrzymuje:

Raport opisujący m.in.: osiągnięcie założeń kursu, wskazówki ułatwiające wdrożenie nowych umiejętności, sposobów pracy.