TRENING: Design Thinking w zespole (handlowym)
Po skończeniu kursu uczestnik:
![traintrend-ikona3 traintrend-ikona3](https://traintrend.pl/wp-content/uploads/2019/07/traintrend-ikona3.jpg)
DLA KOGO:
- Menedżerów, którzy chcą pobudzić ducha (sprzedaży) kreatywności w swoim zespole, firmie.
- Handlowców, specjalistów, którzy chcą zwiększyć efektywność w rozmowach handlowych z klientami.
- Wszystkich, którzy chcą czerpać większą satysfakcję ze swojej pracy.
Co to jest? 1-dniowy intensywny warsztat, który pozwala uczestnikom:
![traintrend1 traintrend1](https://traintrend.pl/wp-content/uploads/2019/06/traintrend1.jpg)
Prowadzący: Andrzej Domagała
Jestem obecny na rynku szkoleń od ponad 16 lat. Wspomagam rozwój swoich klientów poprzez dokładną analizę ich potrzeb i odpowiednie dopasowanie oferty. Przykładam duża uwagę do poznania sytuacji firmy, określenia jej potencjału i możliwości. Dopasowuje narzędzia do wielkości organizacji. Nie tylko doradzam, ale też czynnie angażuje się we wdrożenie i aktywnie pomagam osiągnąć założone cele.
Pracuje z ludźmi i dla ludzi…
Swoje umiejętności negocjacyjne doskonaliłem na Harvard University. Nie tylko dlatego, że to jedna z najlepszych uczelni na świecie. Tak jak jej założyciele uważam, że w życiu ważna jest prawda, dlatego tam właśnie doskonaliłem swoje umiejętności negocjacyjne.
Program
![traintrend-ikona4 traintrend-ikona4](https://traintrend.pl/wp-content/uploads/2019/07/traintrend-ikona4-350x226.jpg)
dzień pierwszy
∙ Wprowadzenie do treningu ∙ Mapa empatii klienta – słyszę, czuję i widzę jak klient ∙ Budowanie insightów użytkowników ∙ Diagnoza potrzeb i generowanie pomysłów ∙ Prototypowanie i testowanie ∙ Podejmowanie decyzji – wybór prototypów ∙ Prezentowanie prototypów ∙ Sesja pytań i odpowiedzi – optymalizowanie wdrożeń pomysłów.
![certyfikat traintrend20190702 certyfikat traintrend20190702](https://traintrend.pl/wp-content/uploads/2019/07/certyfikat-traintrend20190702.jpg)
Po ukończonym kursie
Uczestnicy otrzymują:
- Komplet materiałów (prezentacja w formacie pdf, materiały zawierające teksty źródłowe odnoszące się do omawianych zagadnień, linki do literatury).
- Certyfikaty potwierdzające gotowość wykorzystania narzędzi Design Thinking.
Firma otrzymuje:
Raport opisujący m.in.: osiągnięcie założeń kursu, wskazówki ułatwiające wdrożenie nowych umiejętności, sposobów pracy.