TRENING: Design Thinking w zespole (handlowym)
Po skończeniu kursu uczestnik:

DLA KOGO:
- Menedżerów, którzy chcą pobudzić ducha (sprzedaży) kreatywności w swoim zespole, firmie.
- Handlowców, specjalistów, którzy chcą zwiększyć efektywność w rozmowach handlowych z klientami.
- Wszystkich, którzy chcą czerpać większą satysfakcję ze swojej pracy.
Co to jest? 1-dniowy intensywny warsztat, który pozwala uczestnikom:

Prowadzący: Andrzej Domagała
Jestem obecny na rynku szkoleń od ponad 16 lat. Wspomagam rozwój swoich klientów poprzez dokładną analizę ich potrzeb i odpowiednie dopasowanie oferty. Przykładam duża uwagę do poznania sytuacji firmy, określenia jej potencjału i możliwości. Dopasowuje narzędzia do wielkości organizacji. Nie tylko doradzam, ale też czynnie angażuje się we wdrożenie i aktywnie pomagam osiągnąć założone cele.
Pracuje z ludźmi i dla ludzi…
Swoje umiejętności negocjacyjne doskonaliłem na Harvard University. Nie tylko dlatego, że to jedna z najlepszych uczelni na świecie. Tak jak jej założyciele uważam, że w życiu ważna jest prawda, dlatego tam właśnie doskonaliłem swoje umiejętności negocjacyjne.
Program

dzień pierwszy
∙ Wprowadzenie do treningu ∙ Mapa empatii klienta – słyszę, czuję i widzę jak klient ∙ Budowanie insightów użytkowników ∙ Diagnoza potrzeb i generowanie pomysłów ∙ Prototypowanie i testowanie ∙ Podejmowanie decyzji – wybór prototypów ∙ Prezentowanie prototypów ∙ Sesja pytań i odpowiedzi – optymalizowanie wdrożeń pomysłów.

Po ukończonym kursie
Uczestnicy otrzymują:
- Komplet materiałów (prezentacja w formacie pdf, materiały zawierające teksty źródłowe odnoszące się do omawianych zagadnień, linki do literatury).
- Certyfikaty potwierdzające gotowość wykorzystania narzędzi Design Thinking.
Firma otrzymuje:
Raport opisujący m.in.: osiągnięcie założeń kursu, wskazówki ułatwiające wdrożenie nowych umiejętności, sposobów pracy.