TRENING: Wyróżniająca sprzedaż przez telefon

Po skończeniu kursu uczestnik:

Będzie wiedział jak prowadzić sprzedażową rozmowę telefoniczną, aby przyciągnąć uwagę klienta i rozbudzić jego ciekawość, a przede wszystkim wyróżnić się.
Opanuje naturalną umiejętność zadawania pytań ukierunkowujących na sprzedaż.
Będzie wiedział jak zobowiązać klienta, zaangażować w proces kupna-sprzedaży.
Będzie potrafił skutecznie zamykać transakcje.
traintrend-ikona3

DLA KOGO:

  • Specjalistów, Menedżerów Sprzedaży, którym zależy na budowaniu zyskownych relacji z klientami
  • Wszystkich tych, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w nowoczesnej sprzedaży przez telefon
  • Specjalistów i menedżerów, którym zależy na zbudowaniu profesjonalnego wizerunku firmy i jej usług w komunikacji telefonicznej.

Co to jest? Dwudniowy intensywny warsztat, który pozwala uczestnikom:

Wyróżnić siebie i ofertę firmy;
Przekonać klienta do walorów oferty;
Skuteczniej wpływać na decyzje klientów.
traintrend1

Prowadzący: Andrzej Domagała

Jestem obecny na rynku szkoleń od ponad 16 lat. Wspomagam rozwój swoich klientów poprzez dokładną analizę ich potrzeb i odpowiednie dopasowanie oferty. Przykładam duża uwagę do poznania sytuacji firmy, określenia jej potencjału i możliwości. Dopasowuje narzędzia do wielkości organizacji. Nie tylko doradzam, ale też czynnie angażuje się we wdrożenie i aktywnie pomagam osiągnąć założone cele.

Pracuje z ludźmi i dla ludzi…

Swoje umiejętności negocjacyjne doskonaliłem na Harvard University. Nie tylko dlatego, że to jedna z najlepszych uczelni na świecie. Tak jak jej założyciele uważam, że w życiu ważna jest prawda, dlatego tam właśnie doskonaliłem swoje umiejętności negocjacyjne. 

Program

traintrend-ikona4

dzień pierwszy

∙ Wprowadzenie do treningu ∙ model AIDDAS w sprzedaży ∙ Doskonalenie wzbudzania uwagi u klientów – otwarcia rozmów ∙ mapa empatii klienta ∙ typowanie celów klientów ∙ Rozwijanie umiejętności kreowania zainteresowania klientów ∙ Rozwijanie umiejętności wzmacniania potrzeb klientów – warsztat użytecznych pytań.

dzień drugi

Budowanie wiarygodności w kontaktach z klientami ∙ Doskonalenie umiejętności skłaniania klienta do podjęcia decyzji i podjęcia działań ∙ Wykorzystanie „historii sukcesu” i „budowania opowieści” ∙ Rozwijanie umiejętności posługiwania się parafrazą handlową ∙ Zbijanie typowych i trudnych obiekcji ∙ Finalizowanie sprzedaży.

traintrend-ikona2
certyfikat traintrend20190702

Po ukończonym kursie

Uczestnicy otrzymują:

  • Komplet materiałów (prezentacja w formacie pdf, materiały zawierające teksty źródłowe odnoszące się do omawianych zagadnień, linki do literatury, skrócone materiały – praktyczny przewodnik do prowadzenie rozmów handlowych z klientami).
  • Certyfikaty potwierdzające gotowość do stosowania narzędzi sprzedaży.

Firma otrzymuje:

Raport opisujący m.in.: osiągnięcie założeń kursu, wskazówki ułatwiające wdrożenie nowych umiejętności, sposobów pracy.